2013. sze 19.

Arcok

írta: Szindrana
Arcok

Úúúúúúú, nagyon izgatott vagyok!

Mandala-mécses mintákat rajzoltam tegnap, és ki is húztam párat, már csak a festés van hátra, de teljesen elvonta a figyelmemet egy nagyon izgalmas kép.

Egy arc. Mellesleg a Facebook-on nyitni fogok egy albumot Arcok címmel, mert ebben a témában több vázlatom, ötletem és talált sablonom is van. Szépen sorban mindet el akarom dolgozni. Nem csak maga az arc másmilyen mindegyiknél, az könnyű és egyszerű lenne, de a stílus is, a megvalósítás is. Az első, amibe fogtam tegnap (aludni se tudtam elmenni időben miatta) egy kisfelbontású fotó, vagy mozaik. Ha közelről nézem (és mondjuk nem tudnám, mit ábrázol), csak sok különböző színű kis négyzetet látnék. Kirajzolgattam, kiszínezgettem a kis kockákat, és alig várom, hogy festhessem!!! 

Fénykép0144.jpg

Pedig ma már nem állok neki, ahhoz késő van... Valószínűleg minden színhez csinálok egy sablont, így tudom megoldani a folyamatos munkát (és csökkenteni a hibalehetőséget, mert mint tudjuk, üvegfestést nemigen javítunk...)

Szólj hozzá

arc arcok üvegfestés