2015. feb 05.

Előkészület

írta: Szindrana
Előkészület

Ezerrel készülök a bemutatóterem megnyitására. Ó, Te csak azt hiszed, hogy az még soká lesz! Először is, a fél évből, ami a - tervek szerint - rendelkezésemre áll, csaknem másfél hónap eltelt. Én pedig nem rendelkezem készlettel, amit bemutathatnék, hiszen ami nem kelt el, az a Buday Galériában van, Zalaegerszegen. Nem szeretném onnan elhozni őket. Amit tudok, megfestek újra, előbb-utóbb lesz gazdája. És az ajándékok, és az üvegmedálok, és a mécsestartók... :P

Így aztán bevásárolok. Éppen most adtam le egy 50 tételből álló festék megrendelést, miután kiderült, hogy upsz, kibontottam az utolsó színtelent, és upsz, kávétejszínes dobozkából is már csak kettő van (ez a nagyobb baj, mert ebből nem lehet ám csak úgy rendelni a neten!!) Utoljára akkor rendeltem be így festéket, mikor a nyári kiállításra készültem...

És ha már bent jártam a hobbyboltban vettem néhány (köteg) előregyártott nyakbavaló szalagot. Valamivel drágább volt, mintha én csinálnám, de sokkal olcsóbb, mint a szokásos ára. És most az időm sokat számít :)

sam_8726.JPG

Szólj hozzá