2014. sze 10.

Dragon'sFly

írta: Szindrana
Dragon'sFly

Amikor elkészült a medál - úgy értem, amikor még nem volt megfestve, csak eltörött és megcsiszoltam - még annyira nem. De mikor elkészült a festés is, teljesen egy sárkány szárnyára emlékeztetett. Aztán hazajött a fiam, és megjegyezte, hogy olyan, mint egy sárkány szárnya. Így aztán szakítottam a hagyománnyal, hogy a festett üvegmedálokat női nevekkel ruházom fel. Persze a legkézenfekvőbb az lett volna, hogy dragonfly legyen, de az szitakötőt jelent, vagyis az a név már foglalt ;) . Így lett Dragon'sFly a neve. Nem vagyok biztos benne, hogy nyelvtanilag helyes, de nem is kell nyelvtanilag helyes nevet adnom, végtére is a művésznek van ennyi szabadsága, nemde? :P

Eredetileg fehér bőrszálra fűztem, de aki kiválasztotta magának, mályvaszínű selyemzsinórral kérte, amit én maximálisan meg is tudok érteni!

Szólj hozzá

nyaklánc üvegfestés festett üveg medál