2014. dec 16.

Találtam...

írta: Szindrana
Találtam...

10682291_307173792808096_6440329454552175793_o.jpg

Egy nagy utazótáskában hordom a mécsestartókat. A szállításnál ugyanis nem annyira a töréstől kell félteni, hanem az összenyomódástól. Legalábbis pár hétig :P. Hiába száradt meg, ha tartósan egymáshoz, vagy a csomagolóanyaghoz nyomódik, bemélyed a festett felületbe, és csúnya lesz. Ezért legszívesebben egyszerűen beleteszem egy papírzacskóba (úgy értem, egyenként egy-egy zacskóba), és simán bele"szórom" a táskába.

Naszóval, még az első szállításkor, talán még amikor bemutatkoztam a boltban, valahol a táska sarkában megbújt egy zacskó. Nem látszott, hogy van benne valami, csak most valahogy mégis megfogtam, és kiszedtem. Örülök. Kár lett volna, ha elkallódik.

Szólj hozzá

mandala üvegfestés mécsestartó