2014. jún 07.

Harangvirág - újratöltve

írta: Szindrana
Harangvirág - újratöltve

Elkészültem a Harangvirág újabb feldolgozásával. Feldolgozás, mert néhány darab kivételével (úgymint a Mozaik, és a cicisnőci) nem szoktam kétszer ugyanazt ugyanúgy megfesteni. Nem is nagyon lehet, mert ha amúgy a formán, mintán nem is változtatok, a színeket, méginkább az árnyalást nem lehet még egyszer ugyanúgy megcsinálni. Ebben az esetben viszont módosítottunk a formán is.

Az eredeti egy nagyon visszafogott, hagyományos kis darab volt. A megrendelő most is ilyesmit szeretett volna (a "célszemély" egy hetven körüli hölgy), de tetszett neki az az osztott háttér, amit azóta találtam ki, hát így festettem meg. De már most, mire elkészült, tudom, milyen lesz a következő :) . Már ki is húztam. Szeretném, ha meglenne...

 

SAM_0077.JPG

Szólj hozzá

harangvirág üvegfestés üvegfestmény