2015. júl 21.

MESEPORTRÉÉÉÉÉ!

írta: Szindrana
MESEPORTRÉÉÉÉÉ!

meseportre.jpgAz ötlet közös szerzemény, egy barátommal beszélgettünk, és én már meg nem mondom, mit mondott, amire nekem meg ez a gondolat jutott eszembe:

személyre szabott meseportré.

Adott egy kisgyerek, akinek van egy kedvenc mesefigurája. És én azzá változtatom :). Ha csak egy kép erejéig is. Azaz az arcát belefestem az illető karakter arcába, az eredeti arc helyére. Az ötlet nagyon tetszett, merthogy egyedi, és pontosan tudom, az ilyesmi milyen boldoggá tud tenni egy kisgyereket. 

Lelkes voltam, és legott neki is álltam, a barátnőm kisfiát kezdtem el festeni. Aztán amikor láttam, hogy édes, csak éppen egy aranyos kisfiú, de egyáltalán nem Kristóf, akkor rájöttem, hogy ez azért nem olyan egyszerű.

Mindenesetre készen van az első darab :) . 

Szólj hozzá

spongyabob üvegfestés üvegfestmény meseportré