2014. jún 09.

Strasszos

írta: Szindrana
Strasszos

Van ugye ez a dolog a strasszokkal. Hogy ugye nem tartom túl szerencsésnek, de bizonyos "szélsőséges" esetekben akár még jól is mutathat. Van egy mandalám, amit megrendelésre csináltam, de annyira megtetszett, hogy magamnak is megcsináltam. Először cukorkásnak hívtam, de miután felfedeztem a logikát, a tudatosságot, a szerkesztést, elbámultam, és ékkövessé avanzsáltam. Eléggé adja magát a sok pötty, hogy akár strasszokkal is díszíthetném. Nem, nem az összes pöttyöt, Jesszus, az nagyon gáz lenne. De EGY körön a pöttyöket meg lehet bolondítani. A külsőre gondoltam, bár lehet, hogy a belső körön kellene, mert azok ekkorák. Vagy a külsőn kellene kisebbre festeni a köröket? Vagy nagyobb strasszokkal kellene megpróbálni a külső kört?

Ez itt az eredeti (most látom, hogy még nem is mutattam):

SAM_0027.JPG

Ez a strasszos verzió:

SAM_0103_1.JPG

SAM_0104.JPG

 

Szólj hozzá

mandala üvegfestés strassz