2013. sze 16.

Színház! Rengeteg!

írta: Szindrana
Színház! Rengeteg!

Óóóóóóóó, csodálatos modern kor, óóóóó, lenyűgöző technika, óóóóó, nagyszerű internet, óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó, imádlak Youtube!!!

A pesti barátaim szerint a színházi közvetítések borzalmasak és idegesítőek. Én viszont rajongok értük - vidéki gyerekként ritkán jutottam színházba, aztán hol ezért (pénzhiány), hol azért (időhiány) maradt el. Régebben a rádiószínházat hallgattam szenvedéllyel, aztán, mikor meglett az első videómagnónk, a tévéből vadásztam a színházi közvetítéseket. De hát a vhs ideje lejárt, meg tulajdonképpen a tévé színházi közvetítéseinek ideje is...

Pár éve még hiába vadásztam színházi felvételekre a neten (ja, végül is online filmekre is...), de most!

Gyerekkoromban (tehát 30 éve) még tranzisztoros rádióból hallgattam egy darabot, éjjel, a paplan alatt, titokban. Azóta kerestem, de mivel csak annyit tudtam, hogy Halász Judit játszott benne egy hezione nevű nőt, nem sok esélyem volt megtalálni. Nem emlékszem a darabra, a történetre, a szereplőkre, csak arra, hogy tetszett. De MOST! Sikerült kideríteni, hogy Hesione, és hogy G. B. Show Összetört szívek háza című darabjáról van szó. Megnézhető változatot nem találtam, de legalább elolvashatom, most, hogy tudom, mit keressek.

Megtaláltam viszont Molnár Ferenctől az  Ibolya című darabot, Jacques Devaltól a Francia szobalányt, Ibsentől a Nórát (bár nem azzal a szereposztással, amivel megszoktam, de asszem, nem lehet okom panaszra ;) ), és még mennyit!!!!

Szólj hozzá

színház színdarab