2014. júl 01.

Felkértek

írta: Szindrana
Felkértek

Nem akartam még az idén. Azt gondoltam, egy évet szánok még rá, hogy "feltöltsem a készleteimet", szép kényelmesen alkotgatok, aztán jövőre, esetleg én is megmutatom magam. Ám miután már a polgármester néni is vásárolt tőlem ékszert, azaz belekerült a fejébe, hogy én ilyet tudok, elkapott. Mint türjei lakos, és egyben helyi kézműves, leszek szíves a falunapokon a többi helyi alkotóval én is kiállítani, léccilécci. 

Azért álszent nem vagyok, és tudom, hogy ez lehetőség, ha kicsit feszítettebb munkatempót is igényel tőlem, mint amit egyébként diktálnék magamnak. De hát azért mégiscsak imádom. Mikor nagyon elkezdenék stresszelni, mindig megállítom magam, hogy 

  1. ha most hívtak, jövőre is fognak, nem kell mindent egyszerre megmutatni.
  2. ez itt most nem az én önálló kiállításom, ha csak pár darabot mutatok be, akkor is betöltöm a küldetésem. annyi meg már-most-azonnal is van, tehát csak jó lehet.
  3. ÉN TUDOM, hogy hogy nálam sokkal ügyesebb is lehetnék, de nyugi, nálam sokkal rosszabbak is vannak, szóval ha csak saját magamat adom, az is elég lesz. Most ezt tudom, majd jövőre még ügyesebb leszek.

A kiállítás augusztus 16-17-én lesz. Mindenesetre bevásároltam :)

SAM_0204.JPG

Szólj hozzá

kiállítás