2014. júl 14.

Tervezés

írta: Szindrana
Tervezés

Az itt élő emberek, futó ismerősök nem tudják, hogy ki vagyok, nem tudják, mit csinálok. Nem vagyok az a típus, aki minden új emberrel, akivel találkozik, a nyakába ugrik, hogy tudod, én ezt és ezt... Pár ember, a közvetlen, mindennapi környezet elég, a többit bízzuk az időre ;) Így történhetett, hogy a kiállítás szervezője meglepődött, amikor szóltak neki, hogy én is leszek :)

Ez az alkalom - még ha én későbbre is terveztem - jó lehetőség. Ezért akarom kihozni belőle a legtöbbet. Elég sokrétű, amit be szeretnék mutatni, és az idő kevés, és de annyira nem, hogy ne lehetne megoldani. Csak meg kell tervezni. Ne járjak úgy, hogy túl sokféle van egy valamiből, a többi meg elmarad. És arra is figyelnem kell, hogy ez azért alkotás, nem tudom, nem lehet siettetni. Megvan ugyanis az eredménye.

Íme egy példa. Az első úgy készült, hogy hú, ennek ma meg kell lennie. Meg is kellett csinálnom újra :)

1307574976pizapw1406992533.jpg

Szólj hozzá

kereszt üvegfestés üvegfestmény