2014. okt 01.

Fényképtartók

írta: Szindrana
Fényképtartók

Újra elővettem a témát. Egy időben sok fényképtartót festettem, aztán elmaradt egy ideig. Mostanra viszont teljesen kifogytam, annyira, hogy a saját családi fotóimnak sem jut :) Így előkerestem a mintákat, és nekiláttam. Íme az egyik örök darab, a rózsás:

SAM_0206.JPG

Létezik fekvő kivitelben is, a témából adódóan ezt nem lehet forgatni :P. Festett üveglap, a közepe kihagyva, oda tesszük a képet ;). Farostlemezből készült kis állvány tartja. Tulajdonképpen olyan, mint a festményeim hátulja, ha nincsenek bekeretezve, kapcsokkal rögzítve, csak ehhez a lemezhez még erősítenek egy kis lábat. Kihajtható, azaz visszacsukható, szóval lehet falra és polcra is tenni. Maga a keret 18 x 24 cm-es, a fénykép pedig 10 x 15-ös. Érdemes cellux-szal rögzíteni az üveglaphoz belülről, hogy ne csúszkáljon, mikor összerakjuk. Álló vagy fekvő képet is tehetsz bele, a minta "megengedi" (mint ahogy most nem...)

Szólj hozzá

képkeret üvegfestés fotókeret fényképtartó