2013. aug 29.

Fényképező-tortúra

írta: Szindrana
Fényképező-tortúra

LLD511LLD511.jpgNagyon fontos lenne, de nekem egy világraszóló mumus. Nem tudom miért. Ez pedig a fényképezés.

A Meskán is, meg egyébként a saját oldalamon is MUSZÁJ (lenne), hogy szép, jó minőségű képek legyenek fent a dolgaimról. És én értem is, de valahogy... 

Van egy helyes kis fényképezőgépem, de hát elemmel megy, ami folyton lemerül, és persze az meg elég drága, hogy folyton új elemeket vegyek. Mondták, vegyek tölthető akkut, meg ilyenek, vettem, de túl olcsó volt, nem ment. Nem értettem, mi baja, míg valaki végre az Euronics-ban elmagyarázta, hogy mert 1,2 V-os töltőt vettem, pedig nekem (azaz az olyan hiperérzékeny műszernek, mint egy fényképezőgép) márpedig 1,5 voltos kell. Aztán kicsit eltávolodtam ettől a feladattól, most pedig, hogy újra képbe került, rászántam magam, hogy vegyek egyet. Igen, 1,5 V-osat. 

NINCS. Úgy értem, a Euronics-ban nincs, de ráadásul azt állítják, hogy SOHA NEM IS VOLT!!!! Most mi van???

Valakinek van valami ötlete?

Szólj hozzá

fényképezőgép fényképezés töltő üvegfestés akku Meska