2014. dec 06.

Siker :)

írta: Szindrana
Siker :)

A mandala mécsestartók népszerűek. Éljen :).

Nem szeretnék álszerénynek látszani, igenis büszke vagyok rájuk. Úgy értem, ha jártál már Zalaegerszegen a Sassfészek ajándékboltban, akkor tudod, hogy mennyi és mennyiféle áru van. Hihetetlen tömegben a faragott fa elefántok és füstölők, féldrágakő ékszerek és angyalszobrocskák, lakástextil és gyógyteák, kabalák és dobozkák és kendők és... és...

És akkor felhívtak engem, hogy gyorsan vigyek még mécsestartót, és nem baj, hogy most nem érek rá, mert már a karácsonyi mécsestartókat festem ezerrel, ne törődjek semmivel, majd alszom januárban, de most vigyek, de azonnal. Szóval, ha a milliónyi áru mellett olyan fontos az én pár tucat mécsestartóm, az bizony jelent valamit ;)

Gyorsan festettem még egy sorozatot. Hogy ne unjam nagyon, újabb motívumok készültek:

Szólj hozzá

mandala üvegfestés mécsestartó Zalaegerszeg Sassfészek